onsdag den 4. september 2013

En slem aften


Igår aftes fik jeg det så dårligt. Jeg havde ondt i ryggen.
Men så fik jeg så meget kvalme. Jeg tror, det er pga. det penicillin.
Jeg var bange for, det ville ske, fordi når jeg har taget medicin mod blærebetændelse, får jeg så slem en kvalme og kaster op. Jeg er altid bekymret for, når jeg får noget nyt medicin, om jeg vil få voldsom kvalme.
Normalt lider jeg af meget kvalme, men igår var det rigtig slemt.
Jeg følte flere gange, jeg skulle kaste op. Jeg var flere gange ude på badeværelset for at se, om jeg skulle kaste op.
Hver gang jeg lagde mig i sengen, følte jeg igen, jeg skulle kaste op.
Jeg kastede dog ikke op.



Jeg tog en pære, fordi nogen gange hjælper det for mig at spise et stykke frugt, og så var det, som om det forsvandt lidt.
Jeg var bange for, jeg ville have kvalme hele natten.
Det havde jeg heldigvis ikke. Nu håber jeg ikke, det kommer igen idag.
Fordi jeg havde det rigtig skidt igår.

Jeg vil snart sætte mig til at se videre på Pretty Litlle Liars. Jeg er stadigvæk vild med den serie(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar