tirsdag den 10. september 2013

Disney papir


Igår var jeg og Casper i Rosengårdscentret.
Vi var inde og kigge i Søstrene Grene.
Jeg har før købt noget gavepapir med Mickey Mouse derinde.
De havde stadigvæk noget med Disney.

Så jeg købte 2 ruller med Minnie Mouse.

 
De kommer ikke til sin ret på billede.
 
Jeg synes, det er sådan noget sødt gavepapir. Derfor købte jeg 2 ruller.
 
Vi var også i Føtex, og der havde de noget bogbind med Mickey Mouse.
Det er ikke tykt i det, som det andet bogbind de havde.
Så der købte vi 2 forskellige ruller med Mickey Mouse.
Det vil jeg også bruge som gavepapir.
 
 
De kostede 5.kr pr. rulle. Det synes jeg var billigt.
Og jeg synes også, disse 2 ruller er rigtig søde.
 
Jeg elsker virkelig gavepapir med Disney(:
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar