søndag den 15. september 2013

20 års fødselsdag


Igår var jeg og Casper til Caspers lillebrors 20 års fødselsdag.
Det var virkelig hyggeligt.

Til at starte med fik vi velkomstdrink som var tequila sunrise.
Det var første gang, jeg smagte det, men jeg synes, det var fint som velkomstdrink.


 
 
Vi fik mad fra en kina restaurant, som de havde bestilt mad fra.
Først fik vi suppe, hvor der var kylling, grøntsager osv i.
Og så skulle man putte nogle hakkede nødder på,
og det smagte godt(:
 
 
Efter suppen var der indbagt rejer, nudler, ris, og det der normalt hører til sådan noget kinesisk.
Det smagte også godt(:
 
Til dessert havde Caspers mor lavet en lagkage med fondant.
Det var et svømmelogo fra en svømmeklub.
 
 
Den smagte også godt(:
Caspers mor har sagt, hun gerne vil lære mig at lave fondant og putte det på en lagkage.
Det vil jeg meget gerne lære(:
 
Der kom chips senere på aftnen, og til natmad fik vi hjemmelavet pizza.
Det var rigtig hyggeligt.
Det var for lillebrorens venner, men det blev holdt ved Caspers forældre, som hjalp med at server maden osv.
 
Vi fik spiller drikkespillet " Jeg har aldrig."
Det var sjovt, og der kom da nogen sandheder på bordet(:
Jeg drak ikke alkohol, men derfor var det stadigvæk sjovt.
Jeg hyggede mig rigtig meget, selvom jeg ikke drak.
Jeg lå først i min seng lidt over halv fire om morgnen.
Så vi kom sent hjem(:
 
Kram Heidi(:
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar