onsdag den 7. august 2013

Tandlægen imorgen


Imorgen skal jeg til tandlæge.
Heldigvis er det om morgnen. Hvis det var senere på dagen, ville jeg gå og blive alt for nervøs.
Jeg vil bare gerne have at vide, hvor meget der skal ordnes, og hvad det vil komme til at koste.
Glæder mig til, det er overstået. Som jeg før har nævnt, har jeg en skræk for tandlæger, og derfor er det 2 år siden, jeg sidst var der.

Vi var lige ude før og lufte Fox, og der mødte vi nogen, der bor her, som også har en hund.
Så der fik de lige leget sammen. Nu er der 2 hunde, som også bor her, han kan lege med(:

Jeg er nået til midt i sæson 1 af Pretty Little Liars. Hvor er den bare god, den serie(:

Der går ikke for lang tid, før jeg smutter i seng.
Jeg er ret træt, og jeg skal tideligt op imorgen pga. tandlægen.

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Nej, når du har været der så meget, så kan jeg godt forstå, du ikke er bange for dem.
    Jeg er bange, fordi jeg synes altid, det gør ondt på den ene eller anden måde.

    SvarSlet