torsdag den 8. august 2013

Rask tempo


Idag da Casper skulle til træning, kørte jeg og Fox med ham derned, og så gik jeg og Fox hjem.
Det gjorde vi også sidste uge.
Så fik vi gået en god lang tur.

Når jeg går med Fox på den tur, så holder jeg ham i kortere snor end normalt, da det er ved en større vej med cykelsti. Men det betyder også, at Fox trækker lidt, og det får mig til at gå i et højere tempo, end når jeg går en tur med Casper.
Men det synes jeg kun er en god ting, da jeg så får pulsen mere op.
Og det er ikke, fordi han trækker meget, men bare det at man lige går lidt hurtigere end normalt og så bliver ved med det på næsten hele turen, gør, at man får ens puls mere op end normalt.

 
Billede er fra dengang, vi næsten lige havde fået Fox.


Fox er dejlig træt efter sådan en gåtur. Jeg har egentlig ikke haft det så godt de 2 gange til at starte med, men så tænkte jeg på, at det var for Fox' skyld, at jeg gjorde det, og når jeg tænker sådan, så får det mig af sted alligevel.

Jeg tror, jeg vil gøre det til en vane at gøre det hver torsdag, hvis det ikke regner meget(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar