onsdag den 28. august 2013

Mit hospitalsbesøg


Idag var jeg på hospitalet, da jeg havde fået en tid på afdelingen for mave og tarm sygdomme, pga. jeg har nogen fedtophobninger ved min lever, mine levertal er for høje, samt jeg har så mange smerter i maven og kvalme.

Jeg havde taget en bog med, fordi i mit brev stod der, der kunne være lang ventetid.
Jeg kom hurtigt ind.
Jeg fik fortalt hele historien, fik svaret på hendes spørgsmål, og så undersøgte hun mig med at lytte til mit hjerte, trykke mig på maven osv.

Bagefter blev jeg sendt over på selve hospitalet for at få taget blodprøver.
Der ventede jeg i okay lang tid, så det var godt, jeg havde taget min bog med.
Jeg fik da læst nogen kapitler idag(:

Jeg skulle have taget 10 prøver. Jeg har aldrig fået taget så mange blodprøver før.

Jeg har fået en tid om en måned, hvor hun vil se på prøverne, om jeg har nogen tegn på leversygdomme, om der er noget betændelses tilstand ved tarmene, der kunne tyde på en tarmsygdom.

Jeg kan rigtig godt lide, at der bliver gjort noget. Jeg føler, jeg bare har ventet og ventet på ligesom at komme videre. Jeg skal godt nok vente i en måned, men nu er der blevet taget flere blodprøver, som der ikke har været taget før. De andre gange var det "kun" levertallene, der blev taget for.

Jeg er rigtig glad for, at der endelig bliver sat skub i tingene.
Jeg er så træt af at have ondt nemlig.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar