torsdag den 22. august 2013

Mig og den der træthed


Idag har jeg ikke haft det så godt fysisk.
Lidt tid efter jeg havde sovet til middag, der fik jeg det dårligt.
Jeg følte, jeg var ved at blive syg. Jeg følte mig varm.
Men det gik heldigvis over efter noget tid.

Nu har jeg lige været i bad, og igen føler jeg mig ikke på toppen.
Jeg er så træt, selvom jeg har sovet til middag idag.
Jeg synes, det er underligt, at jeg er så træt hver dag.
Hvis jeg ikke får sovet til middag, så bliver jeg så træt senere på dagen, at jeg får svært ved at klare det hele psykisk. Hvis jeg bliver alt for træt nemlig, så får jeg bare letter ved ikke at kunne overskue det hele, og jeg får lettere ved at få det psykisk dårligt.

Jeg går i hvert fald ikke for sent i seng idag, fordi jeg er så træt.

For resten husk jeg har 2 give aways kørende på bloggen for tiden.
I kan finde dem i venstre side af min blog(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar