torsdag den 15. august 2013

Kæmpe krammer til jer


Jeg vil starte med at sige 1000 tak til jer, der har stemt på min lille Fox i konkurrencen.
Det varmer virkelig mit hjerte. I aner ikke, hvor meget det betyder for mig.
Hvis jeg stod foran jer nu, så ville I få et ordentligt kram(:

Hvis du ikke har stemt på min lille prins, men du gerne vil, så kig forbi dette indlæg.
Og hvis I vil have, jeg skal ligge jer på min blogliste, følge jeres blog, kommenter, like jeres facebookside osv for en kommentar, så skriv en kommentar med, hvad I gerne vil have, jeg skal gøre(:

 
Billede er fra igår.
 
Imorgen skal vi besøge min mor og stedfar, og jeg har ikke fået pakket noget som helst endnu.
Jeg har ikke engang fået lavet listen med alle de ting, vi skal have med.
Imorgen tidlig skal jeg til psykiateren og ringe til lægen, og der skal vi have pakket.
 
Jeg er ret træt, da jeg ikke sov længe i morges samt jeg ikke fik sovet til middag, så jeg smutter i seng om lidt.
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar