tirsdag den 20. august 2013

Fri fra tvangstankerne


Jeg er simpelthen så træt for tiden.
Jeg sover næsten til middag hver dag, fordi jeg er så træt.
Det er åbenbart en periode, jeg er inde i med, at jeg er så træt.
Fordi der er da også perioder, hvor jeg ikke sover til middag.
Men er egentlig lidt træls, jeg er så træt, fordi så går dagen med at sove:/

Idag skal vi hjem fra min mor af. Jeg synes næsten lige, vi er kommet herop.
Måske er det fordi, jeg har sovet så meget. Eller fordi vi hele søndag var ved Caspers mormor.
Men som jeg altid føler, når jeg skal hjem herfra, så vil jeg egentlig ikke rigtig hjem.
Heroppe tænker jeg ikke nær så meget på tvangstanker, som når jeg er derhjemme.
Heroppe har jeg "fri" fra tvangstankerne. Det er så dejligt og så afslappende.
Jeg elsker også bare byen. Dens små hyggelige gader med gamle huse.
At gå nede i Brugsen, at gå ved stranden eller havnen. Jeg elsker virkelig denne by.

Men kattene trækker i mig for at komme hjem. Jeg savner dem altid, når jeg er heroppe.
Jeg synes bare, at tiden er gået så hurtig, og jeg føler næsten lige, vi er kommet. Det er ret træls at have den følelse.

Min mor skal også have farvet mit hår idag. Det nåede vi ikke igår, fordi jeg skulle sove til middag.
Men jeg skal også sove om lidt, regner jeg med, men jeg regner så med, jeg får mit hår farvet, når jeg vågner(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar