tirsdag den 13. august 2013

Et godnat-indlæg


Her til eftermiddag besøgte vi min oldemor, hvor vi spiste ved hende.
Bagefter besøgte vi min far og stedmor.
Jeg og Casper fik en lille ting af dem fra Italien. Jeg kan ikke fortælle jer, hvad jeg har fået, da min søster får det samme, og hun ved ikke, hvad det er endnu.

Vi så det program med Bubber og Dyreværnet. Hold da op, hvor blev jeg irriteret.
Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man kan behandle dyr sådan.
Men det er dejligt, at der er nogen, der vil hjælpe disse dyr.

Jeg har lige været i bad, og nu sidder jeg med fletninger i håret for at få det krøllet.
Kønt ser det ikke ud med de fletninger, men forhåbentligt ser det godt ud, når fletningerne kommer ud(:

Selvom jeg sov til middag idag, så har jeg været træt her til aften.
Så der går nok ikke for længe, inden jeg hopper i seng.

Godnat, mine kære læsere(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar