mandag den 26. august 2013

En vinder er fundet


Hold da op, der var over 80 lodder i give awayen om en wallstickers.
Hvor er det bare dejligt at se så mange ville deltage(:
Det tog lidt tid at få skrevet alle lodderne op, men nu er det gjort.

Jeg skrev dem op i Word, så dem der skulle have 3 lod, fik navnet skrevet 3 gange osv.
Derefter brugte jeg random.org til at vælge et nummer.
Det blev nr. 88. Det er Kreaklip, der har vundet.
STORT tillykke. Jeg sender dig straks en mail, så du kan få den søde zebra hjem til dig(:

1000 tak til jer fordi I havde lyst til at deltage.
Og 1000 tak til Nicewall for at have sponsoreret denne give away(:

Jeg har stadigvæk en give away kørende, som I kan finde i venstre side af min blog(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Har først fundet din blog nu, men den er jo super god, og ligesom dig er jeg også vildt glad for dyr!
    Tænkte på om vi skulle følges?

    www.productofsocietybyfie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg vil meget gerne følges(:
      Skal det være bloglovin eller Google Friend Connect(:?

      Slet