fredag den 23. august 2013

En aften med Xander


Igår aftes var jeg og Casper nede i Kongens have, hvor der var gratis koncert bla. med Xander og KATO.
Vi kom lige, da Xander kom på scenen, så jeg fik taget nogle billeder af ham.
Det er Iphone billeder, da jeg ikke ville gå og slæbe på mit Canon kamera dernede.
Men jeg er personligt også ligeglad om, det er Iphone eller ej. Selvfølgelig ville kvaliteten være bedre, hvis det var mit Canon, men jeg er nu bare glad for, jeg fik taget nogen billeder(:

 
 
Det var rigtig fedt at se ham optræde(:
Jeg kendte dog kun en af hans sange, eller jeg kendte også omkvædet på en anden sang.
Men jeg hører heller ikke så meget radio.
Men Casper kendte alle de sange, han sang, så det er nok bare mig, der er "bagud."
Hehe, men det plejer jeg også at være med nyt musik, hvad der er nyt i moden osv.
 
Der blev pludselig vildt proppet.
Jeg brød mig personligt ikke om, der var så mange mennesker.
Jeg synes, det var svært at gå fra det ene sted til det andet, pga. der var så mange.
Jeg følte mig på et tidspunkt indelukket på en måde, og det brød jeg mig ikke meget om.
 
Men vi tog hurtig hjem, men jeg er bare vildt glad for, at vi fik set Xander synge(:
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar