fredag den 2. august 2013

Breakout kings


Igår begyndte jeg og Casper at se serien " Breakout Kings."
Vi ser den på netflix. Der er kun første sæson på netflix, men der er vist lavet 2, har jeg læst mig frem til.

Den serie fangede mig lige fra starten af. Normalt har jeg det sådan, at jeg lige skal ind i serien, og det tager som regel et par afsnit, men sådan var det ikke med den her.

 
Det handler om 2 betjente, som laver en aftale med nogle forbryder om, at de skal hjælpe dem med at opklare sager om, hvor forbrydere er brudt ud af fængslet.
De får nedsat deres straf med 1 måned pr. løste sag, de er med til at opklare.
 
Jeg synes, den er rigtig spændende, men samtidig er den sjov, fordi nogen af skuespillerne siger nogen sjove ting.
 
Har I set den før(:?
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar