onsdag den 10. juli 2013

Min ynglings serie


Her det sidste stykke tid har vi set serien "Crossing Jordan."
Vi ser det på Netflix. Der har de alle 6 sæsoner.

 
Vi er allerede ved sæson 6, og jeg glæder mig ikke til, når vi er færdig med den, fordi synes bare, den her serie er så god.
 
Det handler om at Jordan arbejder på et lighus.
Man følger med i de sager, som Jordan og hendes medarbejder får.
De hjælper også politiet med sagerne.
Jordan er en, der gør det, som hun vil, og fordi hun får et nej af sin chef, er ikke ensbetydende med, at hun så lader hver.
 
 
Man lærer rigtig personerne at kende, og det kan jeg godt lide.
Og så er sagerne spændende(:
 
Denne serie er gået hen og blevet min ynglings serie.
Førhen var det Bones og CSI Las Vegas, men nu er det denne serie.
 
Denne serie kan jeg helt klart anbefale, hvis man kan lide krimi(:
 
Kram Heidi(:
 

7 kommentarer:

  1. Ej, den må jeg tjekke ud! Har aldrig hørt om den før :)
    - tak fordi du følger mig både på bloglovin og gfc, jeg følger også dig nu :)

    Forresten, der kommer nogle fede giveaways op på bloggen snart, som du er velkommen til at deltage i! :)

    Knus Signe
    Beautymorebeauty.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det lyder rigtig spændende med kommende give aways(:

      Slet
  2. Tavse vidner/silent vidness, minder lidt om den!
    Den serie findes også på netflix, tjek det ud;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har godt set, at den serie er derinde.
      Jeg vil helt klart tjekke den serie ud(:
      Tak for tippet(:

      Slet
  3. Body Proof; Rizzoli og Isles og The Closer er også ok serier. Endelig er Men in Trees en af mine favoritter, selv om det ikke er en krimi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan virkelig også godt lide de 3 første serier, du nævnte øverst(:
      Den sidste serie kender jeg faktisk ikke.

      Slet
  4. Hehe det kender jeg godt, at når man lige er godt i gang i en serie. Vi er godt i gang med The Mentalist nu(:

    SvarSlet