søndag den 7. juli 2013

Lækre neglelakker


Jeg modtog for noget tid siden 2 neglelakker fra By K. som jeg skulle teste.

By K. tester ikke på dyr, og det er noget, jeg går op i, fordi så kan jeg bruge produkterne med ren samvittighed. De har et stort udsalg af deres lakker, hvor man kan spare over 60%.
I finder udsalget Her

 
Farverne kommer ikke helt til sin ret på dette billede.
Men det var disse 2, jeg skulle teste.
 
Jeg valgte at prøve dem på min lillesøster, fordi så kunne jeg tage nogle billeder af hendes negle med mit Canon kamera.
 
Den første jeg prøvede på min lillesøster var den til venstre.
 
 
 
Jeg synes, at lakken var rigtig let at lægge på.
Jeg brugte kun 1 lag ved denne lak.
Og jeg synes, at den tørrede hurtigt.
 
 
 
Disse billedere er med den anden lak. Den til højre altså.
 
Igen var denne lak utrolig nem at lægge på.
Her brugte jeg 2 lag. Man kan godt bruge 1 lag, da den dækker godt ved 1 lag, men vi valgte at lægge 2 på for at få dækket det hele ordentligt.
Denne lak tørrede også hurtigt.
 
Jeg kan godt lide penslerne, da de er gode at lægge lakken på med.
 
Jeg har ingen dårlige ting at sige om deres neglelakker.
Jeg synes, at farverne i flaskerne passer med den farve, man påfører på neglen.
Nu snyder mit det første billede altså lige.
 
Hvis du gerne vil prøve 2 af deres lækre neglelakker, så kan du deltage i min give away, hvor man kan vinde 2 neglelakker derfra(:
I finder give awayen Her
 
Kram Heidi(:
 
 
 Dette indlæg er sponsoreret
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar