lørdag den 6. juli 2013

Hmm hvad er det så?


I tirsdags var jeg på sygehuset i Haderslev.
Jeg skulle scannes for galdesten.
Hun kunne ikke se, der var noget galt.
Jeg var rigtig ked af det, da jeg gik derfra, da jeg havde håbet, det var galdesten, så jeg hurtigt kunne komme af med smerterne. Heldigvis var der ikke noget med nyrerne.
Men havde jeg heller ikke regnet med, da jeg ikke har symptomer.
Er glad for, der ikke var noget meget alvorligt galt.
Men ville også gerne have fået en årsag til smerterne, så havde troet og håbet, det var galdesten.

Jeg skal ringe til lægen mandag, og så må vi finde ud af, hvad der så skal ske.
Hende der scannede mig, sagde det måske kunne være en tarmsygdom, men det kunne hun ikke se på scanningen.

Noget må det være, da jeg får smerter hver dag.
Jeg har ikke smerter konstant, men det kommer i nogle "anfald" hver dag.
"Anfaldene" varer ikke ret lang tid af gangen, men de kan komme et par gange om dagen.

Jeg orker ikke at vente længere.
Og jeg er så bange for lægen siger, at så ved hun ikke, hvad det er. Synes ofte, de andre læger jeg har haft har sagt sådan, når de ikke vidste, hvad jeg fejlede, hvis jeg havde ondt eller noget.
Så det frygter jeg, hun siger, men jeg insister på, vi finder ud af, hvad der er galt, fordi noget må der være galt jo.

Men jeg sagde så til mig selv den tirsdag, at jeg ikke skulle tænke mere over, at det ikke var galdesten, så min dag ikke blev ødelagt.

Kram Heidi:/

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dog irriterende! :( Jeg kender godt følelsen af at nu MAGTER man bare ikke mere. Og det er så let for lægerne at give op og sige 'we don't know!' ... det er jo ikke deres hovedpine. :/

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ja, det er nemlig let nok for dem at sige, at så ved de ikke, hvad det er. Fordi det er jo ikke dem, der går med smerten:(

    SvarSlet