mandag den 22. juli 2013

Egeskov slot part 2


Her kommer de sidste billeder fra igår, hvor vi var på Egeskov slot.

Der var et rum med Dracula.

 
Da vi gik hen til kisten, sagde den noget, hold da op, jeg fik et chok.
 
 


Efter vi havde set på veteranbiler, hvordan en købmandsbutik så ud i gamle dage osv, så gik vi en tur ind i labyrinth. Vi farede vild, og til sidst gik vi bare samme vej ud, fordi jeg begyndte at få ondt i maven der ved leveren.

Efter det købte vi en is og satte os nede ved en sø i skyggen.
Det var så hyggeligt at sidde der.
Der lå nogle ænder tæt på os, og de kom meget tæt på os til sidst.

 
Her kan I se, hvor tæt de var på os.
 
 
Casper foran Egeskov slot.
 
 
Mig foran Egeskov slot.
 
 
 
En gammel spillemaskine.
 
 
Et kæmpe dukkehus.
 
 
Fra dukkehuset af.
 
 
 
Der var bare så smukt.
Men det der tog kortest tid var faktisk at se slottet.
Jeg havde troet, man kom ind i flere rum osv.
 
Men uanset hvad var det en rigtig god oplevelse.
Jeg har længe gerne ville se det(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar