søndag den 7. juli 2013

At lave sine egne lys


Da jeg var barn, var vi på ferie hvert år ved Vesterhavet.
Hvert år var vi henne og lave lys ( dryppe lys.)

Det var ca. 10 år siden, jeg sidst var der, så da vi nu var ved Vesterhavet i år, så ville vi gerne hen og dryppe lys igen. Det var mig, Casper, min mor og lillesøster.

Stedet lignede på en måde sig selv, men på en anden måde gjorde det ikke.
Det var ikke vedlige holdt, og det var rigtig ærgerligt at se.

Men vi fik dryppet lys.

 
 
 
Det tog retlang tid, fordi hver gang, man havde dyppet dem, så skulle de tørre i 1 minut, og sådan var det hele tiden.
Heller ikke der var tingene, som de var for 10 år siden.
Der var altid propfyldt med mennesker, og det så anderledes ud.
Sådan var det ikke mere.
 
Jeg fik lavet 4 lys.
Det kostede kun 22 kr, og det var jeg overrasket over.
 
 
Det er noget specielt for mig at have dem stående og kunne sige, det er nogen, man selv har lavet.
 
Indtil videre står de og pynter, men er sikker på, når det bliver koldere i vejret, så kommer vi til at tænde dem(:
 
Har I prøvet at lave lys før(:?
 
Kram Heidi(:
 
 

3 kommentarer:

  1. Ja, jeg prøvede det, da jeg var barn - det var også ved Vesterhavet :-) Dine lys blev sandelig fine :.-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor hyggeligt, at du også har prøvet det(:
    1000 tak(:

    SvarSlet
  3. Er altid ved Vesterhavet - hver evig eneste år :)) Min mor elsker Vesterhavet, og vi lejer altid et sommerhus deroppe. Et nyt hvert år - det er vores tradition i familien :)) Vi er lige kommet hjem faktisk - og jeg har skrevet et indlæg om vores tur. I år var det min mormor og morfar som lejede sommerhuset. :D

    Jeg har godt været inde der hvor de drypper lys, men har kun prøvet det dengang jeg gik i SFO ;))

    Rigtig flot farve du har valgt til lysene<3

    resofikka.blogspot.dk

    SvarSlet