lørdag den 20. juli 2013

Anbefaling af hårprodukt


På et tidspunkt fik jeg sponsoreret 3 produkter af mærket Moroccanoil.
De var i rejsestørrelse.

Jeg blev virkelig vild med den ene.

 
Den jeg blev vild med er Moroccanoil Ekstra Volume Conditioner.
Den gør virkelig noget godt ved mit hår.
Normalt når jeg har vasket mit hår, så bliver det ofte "ustyrligt."
Og dagen efter er det også sådan.
Men med denne her bliver mit hår blødt og ikke ustyrligt.
Og så dufter den bare rigtig godt.
 
Jeg har også prøvet shampooen, men den er jeg faktisk ikke så vild med.
Men denne her er jeg bare vild med, og jeg skal helt sikkert have en snart.
 
Har I prøvet den(:?
 
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Jeg har også deres repair serie. Er dybt forelsket i balsamen! Men er heller ikke så vild med shampooen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nååh, så er det ikke kun mig, der ikke rigtig kan lide deres shampoo(:

      Slet
    2. Overhovedet. Synes ikke at den gavner og jeg fortryder at jeg har brugt penge på den :)

      Slet
    3. Ja, det forstår jeg godt, at du fortryder.
      Jeg er i hvert fald glad for, jeg fik en i rejse størrelse, så jeg ikke havde gået ud og købt en i stor(:

      Slet