mandag den 24. juni 2013

Vores fotobog


Jeg har længe gået og tænkt på at få lavet en fotobog på nettet.
Jeg var til en fødselsdag for mange år siden, hvor personen fik en fotobog fra familien.
Og jeg var så imponeret over den bog, og lige siden har jeg ønsket mig en.

Men jeg har ikke rigtig turde lave en, fordi jeg var bange for, det var alt for indviklet.
Fordi engang på en fotoside ville jeg lave en årskalender til en i julegave, og jeg prøvede 4 gange, og jeg måtte opgive, da jeg slet ikke kunne finde ud af det. Det var ikke overskueligt. Så jeg endte med ikke at få lavet en årskalender.

Jeg og Casper bestilte en fotobog på Pixum
Jeg havde hørt en masse gode ting om den hjemmeside nemlig.

Jeg var spændt på, om det var svært at finde ud af, men heldigvis havde jeg Casper ved min side, hvis det skulle ende galt som der med den årskalender.

Men det var overraskende let, og så var det rigtig sjovt at lave den.
Jeg og Casper hyggede os med at lave den.

 
 
 
Billederne er virkelig gode.
Hvis det ser lidt sløret ud på nogle af billederne, så er det, fordi jeg ikke var så god til at tage billede med en hånd. Så det har intet med bogen at gøre.
 
Jeg elsker den bog. Billederne er rigtig store, og det ser bare så godt ud.
Og jeg kan stadigvæk ikke komme mig over, hvor nemt det var at lave sådan en fotobog.
 
Som Casper sagde til mig, så er det en super ide til en gave til en ven eller familiemedlem.
Jeg kunne i hvert fald godt finde på at få lavet sådan en til en, jeg kender.
 
Har I nogensinde fået lavet en fotobog?
Og synes I, det var svært?
 
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Åh det er hyggeligt, det der!
    Der er noget ved at have billederne i hånden i stedet for kun på computeren, det må jeg indrømme :-)

    Kig forbi:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hver gang jeg har set sådan en bog, har jeg også bare tænkt "Sådan en vil jeg også selv have en dag!" Od det tænker jeg stadigvæk xD
    Jeres forside ser rigtig flot og indbydende ud!

    Kig gerne forbi med ris eller ros :)
    http://sarahriisager.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Guuud, hvor fedt! Og hvor er det nogle skønne billeder af kattene. :) Det er SÅ vildt, som Nala og Zazen ligner hinanden altså.

    Jeg er jo så gammel, at jeg er vokset op med fotoalbummene og de gamle kameraer, hvor man selv skulle sætte film i og spole den frem, så jeg har stadig svært ved at vænne mig til, at billederne kun er på computeren. Alligevel får jeg dem ikke printet ud. Selv vores bryllupsbilleder fik jeg aldrig printet ud! Så dette er en rigtig god idé - tak for tippet. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Jeg synes også, det er noget helt specielt ved at have billederne i hånden.
    Jeg får også stadig fremkaldt billedere, som jeg sætter ind i et fotoalbum, da det bare er noget andet end at have dem på computeren(:

    SvarSlet