tirsdag den 4. juni 2013

Tøsehygge, lækkert mad og shopping


Som jeg nævnte igår, var jeg i Rosengårdscentret igår sammen med Rikke.
Jeg havde en rigtig hyggelig dag sammen med hende.

Vi startede med at shoppe lidt i Rosengårdscentret. Vi tog så ind og spiste på Jensens Bøfhus.

 
Rikke på Jensens.
 
 
 
Det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg skal have denne dessert derinde.
For mums, den er virkelig lækker(:
 
Vi kiggede derefter lidt i butikker igen.
 
Vi kørte forbi mig, hvor jeg hentede mit nye kamera og Fox.
Så tog vi ned til et rigtig smukt område, hvor vi gik og tog billedere.
De billedere kommer I til at se i et andet indlæg.
 
Jeg er virkelig glad for, at jeg har lært Rikke at kende, fordi vi snakker rigtig godt sammen(:
 
Kram Heidi(:
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar