fredag den 7. juni 2013

Sure stænger


En gang i sidste uge var vi over i Føtex, og der fik jeg øje på disse.

 
Det fik mig til at tænke tilbage til den gang, jeg var yngre, og hvor disse var et hit.
Jeg kaldte/kalder dem altid for sure stænger.
 
Dengang jeg var i starten af teenageårene kunne man købe sure stænger ved tanken.
Der lå de i en bøtte, hvor man selv skulle tage dem op med en tang.
Dem købte jeg ofte. Men de havde også nogen sorte, men de var ikke sure.
De var mine ynglings.
 
Efter jeg havde været til gymnastik gik jeg og min veninde nogle gang ind i hallen og købte lidt slik.
De havde også disse sure stænger, og dem købte jeg som regel.
 
Men så begyndte de at komme i disse plastik "poser." eller hvad jeg skal kalde dem.
Dem købte jeg så også en del af senere hen.
 
Det er sjovt, hvordan sådan nogle ting kan få en til at tænke tilbage(:
 
For resten jeg glemte i mit indlæg med svar på spørgsmålene at skrive, at Louise havde spurgt, om jeg ville skrive flere indlæg med, hvordan det er at være psykisk syg, og det vil jeg meget gerne(:
Jeg har nu også puttet svaret ind i indlægget med svarene på spørgsmålene(:
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar