tirsdag den 25. juni 2013

Om en uge


Idag er der præcis en uge til, at jeg skal scannes for at se, om jeg har galdesten eller, om der er noget galt med min lever.

Jeg håber virkelig, det er galdesten. Jeg er træt af at have smerter hver dag.
Jeg ville blive rigtig ked af det, hvis de ikke kunne se noget på scanningen, fordi så skal jeg igen til lægen for at have taget flere prøver osv.

Igår havde jeg en del smerter. Jeg havde ikke smerter hele tiden, men det kom i perioder.
Men der var en hel del perioder igår med smerter.

I næste uge skal vi besøge min mor og stedfar nogle dage i et sommerhus, som de har lejet.
Det glæder jeg mig rigtig meget til.
Det er ved Vesterhavet, og det er en hel del år siden, jeg sidst har været ved Vesterhavet.
Der var jeg meget som barn om sommeren(:

I denne uge skal vi bage pizzasnegle, pølsehorn og gulerodskage, som vi skal have med op i sommerhuset, så der bliver bagt en hel del i denne uge.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Uh, Vesterhavet - det vækker minder barndommens somre- og efterårsferier. Jeg håber, det bliver en skøn tur. :)

    Jeg håber også, de finder ud af, hvad der er galt med dig og at du ikke skal gennem flere opslidende undersøgelser.

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg det også med Vesterhavet(:

      1000 tak, søde Line(:

      Slet
  2. Held og lykke med scanningen! Lyder lækkert med bagningen :D
    kh Maria

    www.fitfoodbody.blogspot.com

    SvarSlet