lørdag den 1. juni 2013

Mine ynglings parfumer


Ud af de parfumer jeg har, har jeg 2 ynglings parfumer.

Jeg kan ikke tåle parfume på huden. Jeg får udslæt på min hals, når jeg sprayer det på, så jeg sprayer det altid på mit tøj. Jeg vil nemlig gerne bruge parfume, og så må jeg bare gøre det. Det var et råd, jeg fik af lægen, dengang jeg var deroppe med mit udslæt.

 
Den til venstre er en parfume fra Britney Spears.
Den hedder Hidden Fantasy.
Jeg synes, at selve flasken den er i er rigtig sød(:
 
Den anden er fra Versace.
Den hedder Bright Crystal.
Igen synes jeg også, at denne flaske er rigtig sød(:
 
Har I en eller flere ynglings parfumer(:?
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Gucci Rush, Ultraviolette fra Paco Rabanne og Ralph fra Ralph Lauren er mine yndlingsdufte.

    SvarSlet
  2. Jeg har også overvejet at anskaffe mig en Gucci parfume på et tidspunkt(:

    SvarSlet