søndag den 30. juni 2013

Lækre stiletter


Jeg fandt lige nogle virkelig flotte stiletter på smartgirl.dk
De er fundet under "sandaler."
Men hvor er det ærgerligt, at jeg ikke kan holde ud at gå så meget i stiletter, for jeg kan virkelig godt lide disse, som jeg har fundet(:

 
Sugarfree Stilet
 
 
Bianco Sandal
 
 
Jeffrey Campbell Sandal
 
Hvis jeg skulle være realistisk og vælge nogen, jeg kunne holde ud at gå i.
Så ville det være nr. 2 og nr. 3.
Men jeg ville helt sikkert få ondt i fødderne bare af at have dem på i en dag.
Sådan er det nemlig altid.
 
Men derfor er jeg stadig vilde med alle 3(:
 
Kram Heidi(:
 
 

2 kommentarer:

  1. Så er det vidst i dag, at GFC lukker ned.
    & da du har fulgt min blog der, ville det betyde ekstremt meget, hvis du ville følge mig via Bloglovin'. (selvfølgelig hvis du stadig er interesseret i at følge mig & min blog:-))

    God sommer ♥
    Mange knus Michelle Eckert
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Indtil videre har Google Friend Connect ikke lukket.
    Men hvis det gør, tilmelder jeg mig straks bloglovin, så jeg stadig kan følge din blog(:

    SvarSlet