søndag den 30. juni 2013

Lidt blandede


Så er vi ved at have fået pakket det meste.

Her til aftes gik vi en tur med Fox, hvor vi gik op til tanken, hvor vi fik en is.
Det var rigtig hyggeligt.

Nu håber jeg, at jeg kan falde i søvn, når vi skal i seng.
Nogen gange kan det godt være svært for mig at falde i søvn, når jeg glæder mig til næste dag.

 
Billede af mig og Casper. Det blev taget forleden dag.


Det bliver virkelig hårdt for mig at undvære at gå på bloggen.
Men håber, at jeg ikke tænker så meget over det.

Jeg kommer virkelig til at savne kattene. Det gør jeg altid, når vi skal være væk fra dem.
Men jeg ved, der bliver passet godt på dem(:

Jeg blev forleden dag færdig med bogen "Stemmer fra en anden verden."
Jeg har taget den anden bog af hende den samme med i sommerhus.
Jeg glæder mig til at se, om den er lige så god, som den jeg lige er blevet færdig med(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar