tirsdag den 11. juni 2013

Lidt af hvert


Idag har jeg været ved psykiater. Jeg skal blive på den dosis, jeg er på ny til hen over sommeren, og så taler vi om, om der er sket noget yderligere.
Jeg skal til psykiater igen i næste uge.

På fredag skal jeg i Rosengårdscentret med min veninde, Camilla.
Jeg skal også give hende de fødselsdagsgaver, jeg har købt til hende(:
Jeg håber på, jeg har modtaget det Matas gavekort, som jeg har bestilt for nogle af mine Club point.



Jeg er blevet færdig med serien Haven. Jeg synes godt nok, den ender underligt.
Den ender med en åben slutning. Og det irriterer mig, fordi går og tænker over, hvad det mon kan betyde, hvad der vil ske osv, og sådan noget kan jeg bare ikke have. Det er jeg alt for nysgerrig til(:

Føtex har kirsebær for tiden, og mums, de smager bare godt.
Vi har købt et par bakker her de sidste par dage, så om lidt skal vi have kirsebær.
Kirsebær er bedre end slik, synes jeg. Når jeg først er kommet i gang med kirsebær, så har jeg svært ved at stoppe, fordi det smager så godt(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Fed blog!

    Kig forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. 1000 tak(:
    Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

    SvarSlet