torsdag den 27. juni 2013

Hvem havde troet det?


Hvem skulle have troet, at jeg faldt for en tøse serie.
Jeg som hader at se noget, hvor det handler om, hvem der er kærester med hvem, hvor folk er tæt på at få hinanden, og så alligevel ikke og så får de alligevel hinanden.

Men jeg er blevet helt vild med serien The O.C.
Nogen vil måske ikke mene, det er en tøse serie, men den handler jo ret meget om kærlighed.
Om at nogen er vilde med hinanden osv.

 
Jeg er midt i sæson 1.
Og idag da jeg så et afsnit, så kunne jeg ikke lade hver med at se det næste og det næste,
så jeg fik alligevel set 3 afsnit lige i træk, fordi det var så spændende.
Og det jeg synes var spændende, var om 2 af dem fandt sammen eller ej.
Og det er normalt sådan noget, jeg ikke gider se.
Men den serie kan jeg bare godt lide af en eller anden grund.
 
 
Selvfølgelig handler serien også om andre ting end hvem der er kærester med hvem.
Men det er ikke en krimi.
Jeg plejer at se rigtig mange krimiserier, og det er som regel dem, jeg falder for.
 
Har I set denne serie før(:?
 
Kram Heidi(:
 

6 kommentarer:

  1. Jeg har alle sæsonnerne og genså den for ikke så længe siden. Jeg kan godt lide den, men har dog aldrig kunne fordrage Marissa! Men ellers er den rigtig god! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan heller ikke lide Marissa.
      Men ja den er virkelig god.
      Ej, hvor er du heldig at have alle sæsonerne(:

      Slet
  2. så den som yngre - måske man skulle se den igen! og Mischa Barton er mega køn i den serie!!! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Forstår godt, at du overvejer at se den igen.
      Jeg synes, at serien er så god, at den sagtens kan ses et par gange(:
      Ja, hun er køn(:

      Slet
  3. Jeg har kun set nogen af sæsonerne.. har aldrig fået set den færdig. Men håber lidt på serien snart kommer på netflix.

    SvarSlet
  4. Jeg ser den på viaplay, men der har de kun sæson 1.

    SvarSlet