fredag den 28. juni 2013

Give away nr. 39


By K. er en hjemmeside, som sælger flotte neglelakker.
Deres tanke bag deres neglelakker er, kvalitets neglelakker som er uden kritiske stoffer, og at de ikke er testet på dyr, men at det samtidig skal være en pris, så alle kan være med(:

Jeg bliver så glad, når jeg ser en hjemmeside med makeup produkter, som ikke tester på dyr.
Så det er jeg rigtig glad for, de ikke gør. Så kan jeg bruge disse lakker med en god samvittighed(:

De har lige nu et stort udsalg, som I kan se Her
Jeg synes også, I skal tage et kig forbi deres facebookside, som I finder Her


En heldig læser kan vinde disse 2 flotte neglelakker.
Vil sige, at farverne ikke kommer helt til sin ret på billederne.

Reglerne er:

I skal være fast læser af min blog enten via Google Friend Connect eller Bloglovin
I skal like min blogs facebookside, som I finder Her
I skal lægge en kommentar med enten jeres mail eller link til bloggen, så jeg kan komme i kontakt med jer.

Og I skal bo i Danmark.

Give awayen slutter fredag den 19 juli.

Kram Heidi(:


35 kommentarer:

  1. Jeg vil meget gerne være med, for jeg kunne godt tænke mig at prøve By K
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Lækre lakker :) Er de blevet helt 5 free eller hvad man nu kalder det?
    Der er delt på Fb og håber at det giver god karma.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Jeg er med :-)

    De er super fede :-)

    Michellespuur@hotmail.com

    www.mspuur.com

    SvarSlet
  4. Jeg vil utrolig gerne vinde. :D

    Kamilla elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Ohhh - my lovely colors - Wanna be a summer yummi girl.
    Ønsker dig en smuk weekend. :-)

    SvarSlet
  6. Jeg er da helt klart med - lækre lakker!

    trinesoppskrifter at gmail.com

    SvarSlet
  7. Lækre lakker,deltager. :)
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg er med :-)
    mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  9. Wow den røde er flot! Den ville klæde mine, (forhåbentlig snart) brune fingre og tæer ;-) God sommer!
    Maria Møller // mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  10. Ja tak, dem vil jeg gerne vinde. c",)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/
    viploh@msn.com

    SvarSlet
  11. Det er gjort!

    Kathrine Johansen
    lillekathriine@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Følger og deltager :)
    Sikke en fin lille giveaway :) har længe gerne ville prøve by k :)
    Mette.nielsen153@gmail.com

    SvarSlet
  13. All done :) fede farver

    Eva// eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Det lyder godt, at man langt om længe kan finde det,! Mvh sisse

    SvarSlet
  15. Jeg deltager :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  16. Lækkert :D

    - Satina Wandel.
    http://mainia.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  17. Ihhhh hvor lækkert - følger på både Bloglovin' og FB <3
    Og har også smidt likes efter opslaget begge steder <3
    Kh

    Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  18. Super fede farver fra ByK - Love Love til en skøn sommer - Jeg er med - Håber, liker, smiler, krydser fingre og meget meget mer' ... :-=

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne deltage :)
    Mvh Caroline
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  20. jeg deltager :-)

    mvh
    Katrine
    aksgk@hotmail.com

    SvarSlet
  21. jeg deltager meget gerne :)

    yelizz@live.dk

    SvarSlet
  22. De er så fine dem fra K. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  23. jeg vil også gerne deltage.
    hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  24. De er så fine, de farver - og skønne lakker!
    Jeg har liket din facebookside og følger din blog.
    lauraaa.andersen@hotmail.com
    www.apolishpossession.blogspot.dk

    SvarSlet
  25. Jeg følger dig på bloglovin og facebook :)
    Knus Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Lækre neglelakker vil jeg altid gerne prøve, og da jeg ikke kender dette mærke, ville det være skønt at vinde dem :-)

    Kram fra
    Louise
    lolesendk@gmail.com

    SvarSlet
  27. Jeg vil også mægtig gerne deltage :-) og det er nogle rigtig flotte farver.

    Fang mig på rebeccalinelarsen@gmail.com
    eller http://rebeccaline.wordpress.com

    SvarSlet
  28. Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Hej Heidi
    Jeg vil gerne deltage :D

    Kram fra Sarah

    Sarahno91@hotmail.com // www.sarahnadia.com

    SvarSlet
  30. Uh, dem vil jeg gerne vinde. :-)

    Simone Warncke
    dobby96@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Har hørt så meget om de neglelakker, så jeg bliver da nødt til lige at deltage!

    Kig evt. Forbi min blog her de kommende dage, det er giveaway tid nemlig, hehe.

    Knus Signe
    Beautymorebeauty.blogspot.dk
    Signe@lyngholmerne.dk

    SvarSlet
  32. fed give away - passer lige til ferien
    annettethyde@gmail.com

    SvarSlet
  33. Fed konkurrence - har liket din side! :-D

    shetlandsliv@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Go' give away. Den vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  35. Så fede :)

    Jane_mig@hotmail.com

    SvarSlet