søndag den 23. juni 2013

Fejrer I Sankt Hans?


Idag har Casper fået sommerferie.
Han har ferie i 14 dage. Hvor bliver det bare lækkert(:
Forhåbentlig bliver vejret også godt.

Imorgen skal vi bage boller, så vi har nogen til de næste par morgner.
Så skal vi købe et nyt tørrestativ, da jeg kom til at ødelægge vores igår.

Idag har det været og er et trist vejr.
Så regner det, så holder det op, så begynder det igen osv.

 
Billede er fra forrige år


I aften er det jo Sankt Hans aften. Vi skal ikke noget i år.
Men for mig gør det intet, da jeg ikke har så meget overskud, men også pga. vejret.
Jeg synes ikke, det er sjovt at stå og kigge på bål, mens det regner.
Så vi skal bare hygge herhjemme indenfor og se en masse tv(:
De sidste 2 år har vi været ved min mor, når det var Sankt Hans. Forrige år var vi nede og kigge på bål ved havnen, og sidste år kørte vi langs vandet en tur, og bagefter var vi på cafe. Der regnede det også, kan jeg huske. Forrige år var det også lidt trist vejr, men det regnede ikke, mens vi så på bål(:

Skal I se på bål i aften(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg tager altid sammen med min familien ud og ser på noget bål :) Det er altid super hyggeligt

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.dk/

    SvarSlet