mandag den 10. juni 2013

At begrænse sig


Når jeg skal besøge min mor, så prøver jeg altid at begrænse mig med hvilke ting, jeg skal have med derop, fordi hader at slæbe på for meget bagage.
Men selvom jeg begrænser mig, synes jeg altid, jeg kommer af sted med meget.
Min mor har også flere gange kommenteret, om jeg flytter ind, fordi jeg har så mange ting med.

Når man skal til udlandet, så kan det tage rigtig lang tid i lufthavnen pga. mange har så meget bagage med. Men det er begyndt at blive mere populært med " No checked bags."
Altså hvor man kun har en rejsetaske med.

Ved at pakke kun en rejsetaske, så undgår man:

Lang ventetid ved check in.
At rejsen bliver en time længere pga. kø ved bagagebåndet.
Og så er det meget lettere at komme rundt fra lufthavnen til hotellet, campingpladsen osv. med kun en taske.

Jeg må ærligt indrømme, at hvis jeg skulle pakke kun en taske til en rejse til udlandet, så ville jeg have svært ved det. Men igen når jeg besøger min mor, så finder jeg altid ud af, at jeg har pakket alt for meget, så det burde jo kunne lade sig gøre.

Jeg vil vise og fortælle jer, hvad jeg ville pakke i min rejsetaske, hvis jeg skulle rejse.

 
 
Jeg skulle have badetøj med, nattøj, nederdele, shorts, T-shirts og en kjole.
Jeg ville selvfølgelig tage mere tøj med end lige det på billede, fordi jeg skal selvfølgelig have undertøj, strømper og et par bukser med, men jeg ville begrænse mig.
Så ville jeg tage et par ballerinaer med ( udover dem jeg har på fødderne.)
Hvis jeg måtte pakke, hvad jeg ville, kunne jeg sagtens have taget et ekstra par mere med.
Men 2 par i alt er også rigeligt, hvis jeg skal være ærlig.
 
 
Nu har jeg godt nok lagt en deodorant og en rulle deodorant med på billede, men efter jeg har tænkt lidt, så ville det være noget, jeg ville købe dernede.
 
Men jeg skulle have en god bog med. Og en vil være nok, fordi jeg kan ikke ligge ved en pool hele dagen flere dage i træk. Jeg vil nemlig også gerne ud og opleve noget.
Så skal jeg have min læbepomade og håndcreme med.
Min mobil selvfølgelig og opladeren.
 
Af sminke kunne jeg sagtens have pakket en masse, men jeg skal jo spare på pladsen.
Så en mascara og en eyeliner er fint. Det er også træls at have for meget makeup på, når det er rigtig varmt.
 
Af ting der ikke er taget billedere af, skulle jeg have mine piller,
kontaktlinser, kontaktlinse kapsler, kontaktlinse væske, tandbørste, tandpasta, lidt plaster, hårbørste og solcreme med.
Jeg ville lade mit glattejern ligge hjemme. Men hvis der nu skulle være lidt plads tilbage, ville jeg pakke det med.
 
Jeg tror, det vil være svært at kun skulle pakke en taske, men hvis jeg virkelig tænkte mig om med, hvilke ting jeg ville have brug for, så ville jeg godt kunne pakke kun en taske.
 
 
På billede kan du læse om nogle tips til at pakke sin rejsetaske.
( Tryk på billede for at få det større. Selvom I forstørrer billede, kan det godt være lidt svært at læse det, men hvis man kigger godt efter, kan man se det)
Hvis I vil have flere råd til ang. at rejse, synes jeg, I skal kigge forbi Norwegian
 
 
Nu er jeg jo så nysgerrig(:
 
Hvordan ville din kuffert se ud, hvis du skulle rejse uden checked-in bagage?
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar