tirsdag den 7. maj 2013

Ups, forkert nummer


Casper fik tidligt fri, og så tog vi ned på Bull og fik noget mad.
Vi sad udenfor og spiste. Hvor var det bare lækkert at kunne det.
Og så havde jeg nederdel på for første gang i år.

Vi var også henne og købe noget kontaktlinsevæske, og så var vi i netto for at købe noget til min mor.

På vej hjem vil jeg ringe til min mor for at høre, at det er det rigtige, vi fik købt til hende.
Jeg havde ikke min mobil med, men det havde Casper.
Men min mors nr var ikke gemt på hans tlf, men han havde det i en sms.
Så jeg skulle huske nummeret og trykke det ind.

Jeg ringer op, og så der en mand, der tager telefonen. Jeg troede, det var min stedfar, så jeg sagde bare " Hej, det er Heidi. Må jeg tale med mor?"
Så sagde mandestemmen " Heidi?" Så sagde jeg, jeg havde fået forkert nr, og det troede han vist også.
Det var så pinligt.
Men jeg fik da trykket det rigtig nummer ind til sidst og fik ringet til min mor(:

Da vi kom hjem var en tur over på det grønne område med Fox, så han kunne løbe løs(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Haha, kender det godt :p
    Før, når jeg ikke havde min mobil med i skole, kom jeg altid til at trykke det sidste tal forkert - ved uheld - hvis jeg skulle tale med min mor... SÅ pinligt :b

    SvarSlet