mandag den 6. maj 2013

Tivoli Friheden


På torsdag skal vi i Tivoli Friheden i Århus.
Vi skal op og fejre Caspers storebrors fødsesldag der.

Jeg glæder mig virkelig til at skulle derop.
Jeg har været der en gang før. Og det er nok 10 år siden.



Jeg er ikke til rutjebaner, eller forlystelser der er oppe i højderne.
Jeg er så bange for højder. Men jeg kan godt lide ting, der kører rundt nede på jorden.
Casper er til gengæld vild med rutjebaner, og jeg bryder mig virkelig ikke om, at han skal prøve dem, men min frygt skal ikke holde ham tilbage med at prøve dem(:

Jeg kan huske, da jeg og Casper var i Djurs Sommerland sammen. Og jeg havde sagt, jeg gerne ville prøve Thors Hammer, fordi så slem så den ikke ud. Da vi står i køen, fortryder jeg, men Casper vil så gerne have, jeg skal prøve den. Så snart vi begyndte at køre, begyndte jeg at skrige, og jeg skreg indtil, vi stoppede igen. Dem foran os grinede så meget, fordi jeg skreg sådan.
Jeg kan huske, da vi lige startede med at køre, siger Casper, jeg skal kigge, da der er sådan en flot udsigt, og hold da op hvor var der langt ned.
Jeg var så bange under hele den rutjebanetur.

Men det var en hyggelig tur i Djurs Sommerland, vi havde os(:

Jeg håber virkelig, der er godt vejr på torsdag, når vi skal i Tivoli Friheden(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar