lørdag den 18. maj 2013

Så skal der børstes


Igår aftes var jeg og Casper over på den fodboldbane, der er her, hvor vi bor.
Der er nemlig basketkurve, så kastede vi lidt med bold i kurvene.
Jeg var okay god, men det er også snart 10 år siden, jeg gik til basket.

Vi så Hobbitten igår. Jeg har ikke set Ringenes Herre, og jeg havde ikke set denne her i biografen. Til at starte med, synes jeg, den var kedelig, men da man først kom ind i filmen, synes jeg, den var rigtig god. Og jeg vil gerne se Ringenes Herre også(:

vi skal snart have købt en ventilator. Vores gik i stykker sidste år.
Igår aftes var det så varmt, da vi skulle sove, også selvom vinduet var åbent.
Jeg sover dårligt for tiden. Og varmen hjælper ikke på det.

Idag skal Fox og Simba børstes, da de fælder så meget. Nala fælder ikke, og hun har en tynd pels, så hun skal ikke børstes. Bagefter skal kattene sprayes med frontliner imod tæger.
Hader tæger, og hader, når kattene begynder at få dem. Men heldigvis virker frontliner imod tægerne. Vi køber frontliner på sprayflaske, da frontliner i pipetter ikke virker mod lopper eller tæger, men det sprayflasken virker heldigvis imod tæger, men ikke lopper, men vi har fundet et andet loppemiddel, der virker imod lopperne(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar