tirsdag den 28. maj 2013

Så kommer der en spørgerunde


Nu tager jeg chancen og laver en spørgerunde.
Jeg fik god respons på mit indlæg igår omkring, at jeg var i tvivl, om jeg skulle holde en eller ej.

Men nu tager jeg chancen og springer ud i det(:



Så stil mig alle de spørgsmål I vil. Om det er om min sygdom, mine dyr, Casper, eller noget helt andet(: Må ærligt indrømme, jeg er lidt nervøs, fordi håber, der er nogen, der vil stille spørgsmål(:

Jeg slutter spørgerunden tirsdag i næste uge. Altså den 4 maj.
Om det bliver en video eller indlæg med svarene i, det kommer lidt an på, hvor mange der stiller spørgsmål.

Kram Heidi(:

8 kommentarer:

  1. Jamen så starter jeg da bare :D Hvordan har du det med din sygdom? hvordan har casper det med det? Vil du sige at du er en drengepige eller en pigepige? Vil du gerne have flere dyr?

    SvarSlet
  2. 1: kan du fortælle lidt om hvordan det føles når du skal fortælle andre om din sygdom? Føler du at andre dømmer dig?
    2. Der er jo vanvittigt meget i medierne om folk på overførelses indkomst. Der blir nærmest kørt hetz på folk hvis de ikke er i arbejde. Er det noget der påvirker dig i din hverdag? Og hvilke tanke gør du dig omkring kontanthjælp/sygedagpenge/førtidspension? For høj, for lav eller tilpas ?
    3. Hvad er dine fremtidsdrømme?
    4. Skal dig og Casper have børn?

    Du kan bare svare på de spørgsmål du vil :) synes det ku være spændende at få et indtryk af hvordan det er at være i dine sko i forhold til systemet (kommunen, psykiatrien osv).

    SvarSlet
  3. Tror du, at du kommer på arbejdsmarkedet i nærmeste fremtid? :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt, at du bestemte dig for at lave en spørgerunde Heidi :-)

    Jeg er vildt nysgerrig anlagt, så jeg vil også gerne læse dine svar til alle ovenstående spørgsmål :-)

    Derudover synes jeg, det kunne være spændende at læse endnu mere om, hvordan du har det med at lide af psykisk sygdom. Jeg lider selv af psykiske sygdomme, og jeg finder det givende at læse om andres oplevelser, erfaringer, redskaber osv. Derfor vil jeg blive glad, hvis du vil skrive om de emner?

    Kram fra
    Louise

    SvarSlet
  5. Hvad er det helt præcist du fejler og hvad er dine tanker omkring at snakke med andre om det? (Ikke kun os followers, men også dine veninder, forældre, Casper og andre random mennesker)

    Knus Maria Helene

    SvarSlet
  6. Håber du laver en video! :)
    Jeg har mange! :D

    - Hvilken film er din yndlings?
    - Hvilken disney film er din yndlings?
    - Hvilken tv-serie er din yndlings?

    - Yndlings tøjbutik?
    - Yndlings årstid
    - Yndlings farve?
    - Din livret?

    SvarSlet
  7. Hvorfor hedder dine dyr som de gør?

    Hvilke blogs læser du selv?

    Hvad skal der til, før du syntes en blog er god? (gode billeder, bestemte emner osv.)

    Alle andre spørgsmål jeg ville have stille, er blevet stillet. Men glæder mig til at se videoen :)

    SvarSlet
  8. Arg, havde slet ikke opdaget, du havde spørgerunde! Sådan går det, når man rejser væk en uge ... heldigvis er en del af de spørgsmål jeg har allerede stillet, men jeg kan da lægge nogle til:

    * Hvordan er det at være tvilling?
    * Sker det tit, folk tager fejl af jer?
    * Har I gået i samme klasse?
    * Hvornår vidste du det skulle være dig og Casper? Var der noget specielt, der udløste det?
    * Hvornår fik du de første symptomer på din sygdom?
    * Hvis du kunne være hvilken som helst karakter i Disney, hvilken skulle det så være og hvorfor?
    * Hvad er den bedste bog, du har læst?
    * Hvis du fik en billet til hvorhen du ville hen i verden, hvad ville du så vælge?

    SvarSlet