mandag den 13. maj 2013

Lidt om idag


Jeg har været til psykiateren her til morges.
Bagefter tog vi i Tarupcentret, hvor jeg fik sendt den give away afsted med armbåndet, og jeg fik indløst en check, som jeg fik for at have skrevet ind med billede af Nala(:

Vi tager idag op til min mor og stedfar(:
Så jeg skal snart i gang med at pakke mine ting, og så pakker vi bilen bagefter.

Her til morges har jeg ikke haft det godt psykisk, og jeg har det stadigvæk lidt dårligt:(
Jeg håber, det går over i løbet af dagen.

Igår blev jeg og Casper færdig med at se serien Nikita. Hvor var den bare god.
Men er ærgeligt vi er færdig med at se den.

Husk at deltage i mine 2 give aways.
Den med det flotte ur finder I Her
Den med den fine clutch finder I Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar