tirsdag den 28. maj 2013

Lidt om Carmen og Colombo


Her er endnu en serie, der er gået forbi min næse, og så er det endda en dansk en.
Jeg havde aldrig hørt om serien Carmen og Colombo, før min søster fortalte mig om den.

Det er en dansk serie fra 2011. Der er 6 afsnit, og de varer ca. omkring de 20 minutter.
Så det er en kort serie.



Igår blev jeg færdig med den, og hvor er den bare god, og så er den virkelig sjov(:

Det er om, at en mand er privatdetektiv, og hans firma hedder Colombo. Han har en nørdet assistent. Ham der ejer Colombo, er kærester med en, der har en frisørsalon, som hedder Carmen. Hendes veninde kommer så hjem fra en rejse på 2 år. Ham nørden bliver lidt vild med hende.
Det handler om at dem fra Colombo skal opklare små forbrydelser. Nogen gange bliver hans kæreste og veninden blandt ind i tingene. Der sker en masse sjove ting, synes jeg(:

Den kan helt klart anbefales(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar