lørdag den 25. maj 2013

Hyggeaften og lidt om alt det andet


Jeg har igen idag haft smerter i maven. Igår aftes havde jeg virkelig en slem hovedpine, og jeg tog så panodiler, og de hjalp slet ikke. Men idag har jeg kun haft meget lidt hovedpine.
Jeg har idag følt, jeg ingen energi har.

Vi startede dagen med en dejlig morgentur sammen med Fox(:
Vi har lavet madplan og handlet ind til næste uge.

Aftnen skal bare bestå af hygge herhjemme med noget godt fjernsyn og slik.
Bliver hyggeligt med en hyggeaften(:
Specielt nu når jeg ikke er så frisk.

 
Det er et gammelt billede af mig. Det har ikke noget med teksten at gøre(:


Hvor er vejret dog blevet trist. Synes, der har været en del regn på det sidste. Altså jeg er egentlig glad for, det ikke er så varmt om aftnen, fordi for noget tid siden var der stadig varmt om aftnen, og det var så træls at skulle sove, når det var så varmt. Og vi havde vinduet åbnet, men det kunne vi ikke mærke. Vi har stadig ikke fået købt en ventilator.
Så jeg kan godt lide, at der kommer lidt frisk luft ind i soveværelset om aftnen.

Husk I meget gerne må deltage i min give away om et flot ur(:
I finder den Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar