søndag den 19. maj 2013

Familie besøg + det der med overskud


Idag skal vi til min fars fødsesldag.
Min søster og hendes kæreste er der også.
Det er over 2 måneder siden, jeg sidst har set min søster.
Det bliver godt at se min familie igen(:

Jeg føler, jeg ikke har så meget overskud for tiden.
Det er så træls. I næste uge skal jeg til lægen 2 gange og til sagsbehandleren. Og den ene dag er det både læge og sagsbehandler med 2 timers mellemrum.
Jeg bryder mig ikke om at være ved lægen pga. der ofte er okay med folk i deres venteværelse, og jeg kan heller ikke lide venteværelset ved sagsbehandleren, da der ofte også er folk der.
Og alt det på en uge, gør jeg føler, jeg ikke har overskud. Så det skal bare overståes.
Jeg hader at have den følelse, at jeg ikke har meget overskud.
Normalt prøver jeg ikke at planlægge for mange ting på en uge, men det med sagsbehandleren kom først, efter jeg havde aftalt det med de 2 lægeaftaler.

Det var ikke meningen, at mit indlæg skulle lyde negativt, men hvor var det rart at få det ud omkring det med overskudet.

Nu til noget andet. Igår så jeg og Casper filmen " Den som dræber - Fortidens skygge."
Den synes jeg var rigtig god. Jeg kunne også godt lide serien, så jeg har længe gerne ville se filmen(:

Jeg ved ikke, om der kommer flere indlæg idag, da det kommer an på, hvad tid vi kommer hjem, hvor træt jeg er osv.

Men I må have en god søndag, kære læsere(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Det er da træls at du intet overskud har :/
    Men du må have en rigtig hyggelig dag hos din far :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Ja, det er virkelig træls:/

      Slet
  2. Det er da så træls når man ikke rigtigt har noget overskud :(.

    Knus, og kig gerne forbi!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det virkelig.
      Håber snart, jeg får lidt mere overskud(:

      Jeg kigger forbi med det samme(:

      Slet