torsdag den 23. maj 2013

Et fascinerende dyr


Et dyr jeg altid har været fascineret af, er Delfiner.
Da jeg var ca. 11-12 år lånte jeg mange bøger på biblioteket om delfiner.
Jeg elskede at se filmen Flipper, som handler om en delfin.

Jeg ved ikke, hvorfor det lige var delfiner, jeg var vilde med.

Jeg synes, de er nogle utrolig flotte dyr.
Men jeg synes også, det er fascinerende, at de har reddet mennesker så mange gange. De har bla. reddet mennesker fra en hvid haj.
Nogen tror måske ikke på det, men det gør jeg.
Men jeg elskede bare at læse om alle mulige facts omkring delfiner.
Om kroppen, hvordan deres hørelse fungerer, hvad de spiser osv.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at komme ud og svømme med delfiner en gang.
Det er et stort ønske, og jeg ved, at Casper har det samme ønske. Det ville være en kæmpe oplevelse.

Det er muligt at møde marsvin i de danske have. Sådan en har jeg ikke set, men bare at se sådan en, ville være en stor oplevelse(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar