torsdag den 9. maj 2013

En skøn dag i Tivoli Friheden


Vi er næsten lige kommet hjem fra en rigtig god tur i Tivoli Friheden i Århus.

Vi havde heldigvis vejret med os(: Det havde jeg været bekymret for, da det havde regnet lidt i morges, og det gjorde det også på vej derop.

 
En Ben&Jerry's isbod.
 
 
Billede af mig fra idag.
 
 
 


Jeg fik ikke prøvet så meget, fordi jeg har så meget højdeskræk.
Men jeg fik da prøvet noget. Jeg var specielt vild med 5D biograf, hvor man skulle sidde i en stol og den bevægede sig, og så skulle man skyde efter nogen på skærmen(:

Jeg valgte at ville prøve pariserhjulet/ballongyngerne, først havde jeg sagt nej, men så efter lidt tid, tænkte jeg, at det kunne jeg godt. Da vi var i køen, var jeg lidt nervøs. Men da vi sad i kabinen, så tænkte jeg, at det ikke var så slemt, men det var indtil vi kom en del højere op.
Der fik jeg det meget psykisk skidt. Jeg sad med lukkede øjne næsten resten af turen.

Men jeg har virkelig haft sådan en fantastisk dag(:
Jeg kan godt mærke, at mit ansigt har fået sol.

Fox blev passet ved min far og stedmor, og han var rigtig glad for at se os, da vi kom(:

Nu vil jeg snart gå i seng, da min krop er smadret. Specielt min nakke og ryg.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Synes det er super at du tog en tur op i højderne. Nogen gang skal man springe ud i det. Så det er godt gået. Er ikke selv specielt god til det, men man kan vinde en personlig sejr ved at gøre det. :D

    SvarSlet
  2. 1000 tak(:
    Jeg er heller ikke god til det, ihvertfald ikke med min højdeskræk.

    SvarSlet