torsdag den 23. maj 2013

En hård start på dagen


Det har været en hård start på dagen.
Jeg skulle først til lægen. Så kom jeg hjem, og så fik jeg spist morgenmad, og derefter skulle jeg hente Casper, da han havde været til status, og derefter kørte vi direkte hen til sagsbehandleren. Endnu en gang var det en ny sagsbehandler. Jeg har været der 3 gange, og det har været en ny hver gang.
Det er altid hårdt for mig at være ved sagsbehandleren, da jeg ofte græder, fordi det er hårdt for mig at fortælle så meget om, hvordan jeg har det i detaljer.

Casper er lige taget på arbejde, så jeg vil ind og sove om lidt. Jeg har været tideligt oppe, da jeg skulle tidligt til lægen.
Jeg har en del mavesmerter nu. Så hvis jeg stadig har smerter, når jeg vågner, tager jeg nogle panodiler. Jeg tager sjældent panodiler. Når jeg har ondt, og folk siger, jeg skal tage nogle panodiler, så siger jeg altid, at jeg lige venter lidt. Så ofte ender det med, jeg slet ikke tager panodiler.

For resten virker min mus i computeren åbenbart ikke mere. Det er så træls.
For lang tid siden virkede den mus, som jeg brugte dengang pludselig ikke. ( Altså sådan en mus med en snor i.) Og så skulle jeg vende mig til at bruge musen i computeren, og jeg kan huske hvor irriteret, jeg var. Og nu ja så skal jeg til at bruge sådan en mus med snor i igen, og det synes jeg er træls, da jeg nu er vant til at bruge den her på computeren, også fordi det er Caspers mus, jeg låner nu, men han bruger den, når han spiller på sin computer, og så kan jeg jo ikke låne den der, så jeg må købe mig en mus.

For resten husk at deltage i den store konkurrence som er på facebook, hvor der er en masse lækre præmier. Man kan bla. vinde et gavekort på 350kr til Shop Cici.
Og man behøver ikke en blog, da det er på facebook, så jeres forældre, venner og søskende kan også deltage(: I finder den store konkurrence Her

Kram Heidi(:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar