onsdag den 10. april 2013

Ting fra London


Min søster havde købt 3 ting til mig fra London af.
Hun har lige været i London nemlig. I kan se hendes blog Her hvor hun bla. har lavet nogle indlæg på sin blog, hvor hun har vist, hvad hun har købt i London.
Jeg vidste, at hun ville købe 2 Disney krus til mig, da jeg elsker Disney.
Men hvilke det vidste jeg ikke. Hun skrev, at hun havde købt en ekstra ting til mig derover.
Jeg var rigtig spændt på at se tingene(:

 
Det var disse 2 søde Disney krus, jeg fik.
Hvor er de bare søde.
Det er mine første Disney krus, og så er de endda fra London af(:
 
 
Den anden ting jeg fik var denne søde bamse æske med M&M's.
Hun skrev, hun valgte æsken som en bamse, da hun vidste, jeg elskede dyr.
Det var en rigtig sød tanke(:
 
Jeg er så glad for mine gaver.
Jeg synes, det er rigtig sødt af hende, at hun har købt noget til mig derover fra.
 
Jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal takke hende nok.
Det betyder så meget for mig, at jeg har fået disse ting af hende.
 
Kram Heidi(:
 

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare helt vildt sødt af hende :D

    SvarSlet
  2. Et par vildt lækre ting! Elsker alt med Peter Plys og Æsel er da bare FOR kær. :)

    Kig snart forbi - har (meget apropos) en Disney giveaway på bedding! :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Det forstår jeg godt, du gør.
      Peter Plys og de andre figurer som fx. Æsel er bare så søde(:

      Ej, hvor lyder det spændende(:

      Slet