søndag den 7. april 2013

Smerter


De sidste par dage har jeg haft ondt i maven hele dagen.
Jeg ved ikke, om det er, fordi jeg er steget i nogle piller, eller om det er, fordi jeg er holdt op med nogen andre piller, eller om det er noget helt trejde.

Jeg har flere forskellige slags smerter i maven. Idag blev jeg nødt til at tage panodiler.
Jeg tager sjældent panodiler, men her blev jeg nødt til det.
Da vi havde været ude og handle, havde jeg rigtig ondt, så der lagde jeg mig ind i sengen og talte i tlf.

Jeg vil prøve og give det et par dage og se, om det forsvinder. Fordi det kan være bivirkninger.
Men uanset hvad er det rigtig træls:/

Jeg håber, det snart går over.

Husk I meget gerne må følge mig via bloglovin. Det kan I gøre Her eller i venstre side af min blog(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar