lørdag den 20. april 2013

Pandekager der smager himmelsk


Idag skal vi hjem og spise ved min oldemor.
Vi skal have pandekager. Jeg elsker hendes pandekager.
Der er virkelig ingen som hende, der kan lave så gode pandekager.
Jeg har endda selv fået opskriften af hende, og de bliver også gode, men de bliver ikke ligesom hendes.

Bagefter skal vi hjem og besøge min far og stedmor. Det glæder jeg mig til(:

Hvor er vejret bare dejligt idag. Når Casper kommer hjem fra arbejde, regner jeg med, vi skal ud og gå en dejlig tur med Fox(:

Husk jeg har 2 give aways kørende, I meget gerne må deltage i(:

I den ene kan man vinde et gavekort på 200kr til Chokoladehimlen.
Den finder I Her Den slutter den 30 april, på Caspers fødsesldag(:

I den anden kan man vinde et smukt armbånd med indiske perler, som har en værdi af 249kr.
Den finder I Her Den slutter den 25 april.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar