torsdag den 4. april 2013

Nogle dejlige hunde


Idag tog jeg og Casper ned og besøgte mine bedsteforældre, hvor min mor, stedfar og lillesøster også var.
Vi tog Fox med, og min mor havde deres 2 hunde med, og mine bedsteforældre har også en hund, så i alt var der 4 hunde samlet. Fox kommer ikke så godt ud af det med min mors hund mere, men det gik da. Fox mødte min mors hundehvalp for første gang. De legede rigtig sammen i haven.
Men hvor er alle 4 hunde dog bare dejlige(:

 
Fox og Fifi der leger i haven.
 
 
Mine bedsteforældes hund Sofi.
 
 
Vaks.
 
Det var en rigtig hyggelig dag(:
Jeg fik også købt noget, men det får I at se imorgen.
 
Jeg håber, jeg sover godt i nat, fordi har ikke sover til middag, og jeg er ved at være rigtig træt.
 
Det var dejligt at se familien igen(:
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar