fredag den 5. april 2013

Kender I denne film?


Forleden købte jeg filmen " Cast Away" med Tom Hanks.
Den handler om, han ender på en øde ø, og der lever han i mange år, hvor man følger med i hans liv der. Han får sig en "ven." En bold som han betegner som sin ven.

 
Det kan godt lyde kedeligt at se om en mand på en øde ø, men den er virkelig bare så god.
Jeg og Casper skal se den her i aften. Han har aldrig set den før.
Men han er dog ikke meget for at skulle se den, men han har lovet at give den en chance.
Fordi den er virkelig god.
Jeg har ville se den så længe, så jeg glæder mig virkelig til at se den.
 
Er der nogen af jer, der har set den? Og hvis I har, hvad synes I så om den(:?
 
Kram Heidi(:

5 kommentarer:

  1. Jeg har set den en gang og så vidt jeg husker er det en god film, men det er længe siden. Deltag evt. i mine 2 giveaways. De ligger øverst på bloggen lige nu :)

    SvarSlet
  2. jeg har set den og synes den var god :)

    SvarSlet
  3. Kan høre jeg ikke er den eneste, der synes, den er god(:

    Karina, jeg kigger forbi med det samme(:

    SvarSlet
  4. Jeg husker, da jeg så den, at den var virkelig langtrukken.

    Jeg kunne egentlig godt lide både filmen og handlingen, men de kunne godt have skåret i hvert fald 30 minutter af den ;-)

    Nu er det så nok 10 år siden, jeg så den, så måske jeg ville være af en anden mening i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også en lang film, men jeg synes faktisk ikke, at den skulle være kortere, da jeg synes, at alt det der sker på øen, skal man have med, så man ligesom får et indblik i det at være på en øde ø.
      Men det er også en rigtig god film(:

      Slet