tirsdag den 23. april 2013

Film anbefalinger #3


Her kommer den sidste film anbefaling.
I kan se min første anbefaling Her hvor det er danske film, jeg anbefaler.
I kan se min anden anbefaling Her hvor det er udenlandske film, jeg anbefaler.

Denne gang er det gamle danske film, jeg anbefaler.
Jeg elsker at se gamle danske film, specielt dem med Dirch Passer.

Men her er nogen af dem, jeg kan anbefale.

  • Hvor er liget Møller?
  • Ved Kongelunden.
  • Vagabonderne fra Bakkegården.
  • Støv på hjernen.
  • Det støver stadig.
  • Støv for alle pengene.
  • Passer passer piger.
  • Dyrelægens plejebørn.
  • Ballade på Christianshavn.

Jeg kunne sikkert finde flere, jeg kunne anbefale, men jeg nøjes med at anbefale disse her, ellers kunne jeg lave en kæmpe liste(:

Jeg kan virkelig godt lide gamle danske film. Der er bare et eller andet ved dem, og den stemning filmene har(:
Er der nogen af disse film, I ikke har set(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. 'Støvfilmene' råelsker jeg også! Min mor voksede op i et boligkompleks, der bare ligner det SÅ meget. :) Og 'Ballade på Christianshavn' ser jeg mindst én gang hver måned (den kører faktisk lige nu meget apropos). :) Jeg havde da helt glemt 'Hvor er liget, Møller'. Mand, den har jeg ikke set i mange, mange (20?!) år. Skønt, du lige mindede mig på den!

    Jeg har lige fået 'Gys og gæve tanter' på dvd - den kunne jeg godt forestille mig var noget for dig. :) Den er med bl.a. Helle Virkner og Arthur Jensen.

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg elsker virkelig også "Støvfilmene."
    Ej, hvor sjovt, at hun har boet i noget, der ligner det.

    Den har jeg ikke hørt om før, men jeg vil helt sikkert prøve at se, om den er noget for mig(:

    SvarSlet