mandag den 1. april 2013

En strandtur


Vi er næsten lige kommet hjem fra Caspers forældre af.
Vi fik lækkert mad til frokost, dessert og kage til kaffen til sidst.
Inden kaffen kørte vi en tur ned til stranden, hvor vi gik langs stranden.
Fox og Caspers mormors hund var også med. De løb uden snor, og de nødt det virkelig bare.
Fox og Donna legede så godt sammen, og jeg elsker at se dem lege sammen. Det er bare så sødt.

Jeg og Casper fik taget nogle billedere, I skal se fra stranden af(:

 
 
 
 
Der var virkelig ikke meget vind på den strand. Vi satte os på et tidspunkt ned, hvor vi bare sad og nød solen. Hvor var det bare lækkert(:
 
Da vi kom hjem, havde jeg desværre fået det dårligt, så vi tog hjem efter kaffen.
Nu er jeg virkelig også bare træt, og jeg kan mærke, at mine kinder har fået sol.
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer: