lørdag den 20. april 2013

En smuk udsigt


Forleden sad jeg i stuen, hvor gardinerne var trukket for, og igennem gardinerne kunne jeg ane, der kom nogle farver ind fra himlen. Jeg trak gardinet frem, og der var den smukkeste udsigt.
Himlen var så smuk. Der var en regnbue. Der var faktisk 2 regnbuer. Eller dobbel regnbuer kan man kalde det.

Jeg skyndte mig straks ind efter mit kamera.

 
Man kan tydeligt se den ene regnbue. Til højre for den, kan man lige skimte en anden regnbue.
 
 
Igen kan man ane den anden regnbue.
 
 
 
 
Jeg synes, det var sådan et smukt syn(:
Det er ikke første gang, jeg opdager en dobbelt regnbue.
 
Men bare farven på himlen er så flot, synes jeg(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt. Regnbuer er bare så flotte :)

    - Rikke // sigaards.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Ja, regnbuer er virkelig bare så flotte at se på(:

      Slet